loading...
AXFA AXFA
admin بازدید : 99 چهارشنبه 19 خرداد 1389 نظرات (0)
resurgence-pack-promo_resize.jpg
بالاخره آپدیت های بازی بسیار پرطرف     Modernwarfare2 هم رسید.دیگر کسی نیست که با بازی جنگاوری مدرن 2 آشنا نباشد و از بازی کردن با آن به اوج هیجان نرسیده باشد.از آن صحنه های سینمایی گرفته تا جنگ های بسیار نفس گیری که صدای ضربان قلب خود را به راحتی خواهید شنید.صحنه ای که برای اولین بار بازی در نمایشگاه e3 سال گذشته به نمایش در آمد دهان همه از تعجب باز مانده بود وقتی سازنده بازی در حال بازی کردن قسمتی از بازی بود .گرافیک فوق تصور بازی و شخصیت پردازی بسیار عالی و در کنار صد ها فاکتور دیگر باعث شد تا جنگاوری مدرن 2 هنوز هم که هنوزه بعد از چندین ماه  در صدر فروش پرفروش ترین بازی های دنیا قرار داشته باشد.بله بازی جنگاوری مدرن 2 پرفروش ترین بازی دنیا است و هوزم دارد به پیشتازی خود ادامه می دهد.یکی از نکات برجسته بازی روان بودن آن است که بیشتر از هر فاکتور دیگر رخ نمایی می کند به طوری حتی کسانی که تا به اکنون بازی نکرده بودند آن ها به روی صندلی چسبانده و ساعت های بسیاری به خود مشغول کرده است.آپدیت جدید که برای استفاده از آن حتما باید بازی اصلی را نصب کرده باشید شامل نقشه های جدید و اسلحه های مدرن تر و بسیاری ویژگی های دیگر است که کامل یاد و خاطره این بازی زیبا و دوست داشتنی را برای شما زنده  می کند.
admin بازدید : 65 چهارشنبه 19 خرداد 1389 نظرات (0)

 

Picget_Magic_Photo_Editor_5.7_[www.MihanDownload.com].jpgورژن جدید
حتمآ اکثر شما نرم افزار فتوشاپ را می شناسید این نرم افزار با قابلیتهای بسیار زیادی که دارد این امکان را برای افراد فراهم می کند تا کارهای مختلف گرافیکی خود را بر روی عکس انجام دهند. اما کار با نرم افزار فتوشاپ تا حدودی برای افرادی که تجربه ی کار با آنرا ندارند سخت و دشوار است بنابراین بهترین راه استفاده از نرم افزارهای جایگزینی است که میتوانند قسمتی از کارهای نرم افزار فتوشاپ را انجام دهند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما کمک می کند تا افکتهای جالبی را به عکس های مورد نظرتان اضافه کنید.
نرم افزار Picget Magic Photo Editor جز نرم افزارهای ساده ساخت تصاویر رمانتیک به شمار میرود و با ابزارها و افکت هایی که دارد به شما این امکان را می دهد تا تصاویر بسیار زیبایی را تهیه کنید. محیط این نرم افزار بسیار ساده بوده و کار با آن بسیار آسان است زیرا در منوی نرم افزار همه چیز برای ساختن یک تصویر عاشقانه فراهم شده است حتی در ابتدا که نرم افزار را اجرا می کنید عکسی بسیار قشنگ از یک منظره رویایی با کیفیت و سایز بالا به عنوان background در اختیار شما قرار می گیرد که میتوانید افکت های دلخواه خود را به آن اضافه کنید تا جذابتر شود. البته شما نیز خود می توانید به جای background که نرم افزار در اختیارتان قرار داده است عکس های با کیفیت خود را قرار دهید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در خلق تصاویر عاشقانه و رمانتیک است در واقع در این نرم افزار بی شمار افکت قرار داده شده که شما با انتخاب هر کدام از آنها می توانید عکسی رمانتیک درست کنید. همچنین در سمت چپ این نرم افزار تمامی افکت ها با یک دسته بندی دقیق قرار گرفته اند که شما با انتخاب هر کدام از انها میتوانید تغیرات دلخواه را بر روی عکس ایجاد نمایید و به عکس خود جلوه های دلخواه خود را اضافه کنید. افکتهایی را که میتوان اضافه نمود شامل افکت انواع قالب عکس ، افکت اشکال مختلف ، افکت شخصیتهای کارتونی ، افکت انواع قاب عکس ، افکت نوشتن و بسیاری از افکتهای دیگر. علاوه بر این از عکس هایی که با کمک این نرم افزار ساخته میشود میتوان در محل های مختلف نظیر پس زمینه وبلاگ ها ، پس زمینه دسکتاپ و بسیاری از محل های دیگر استفاده نمود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
admin بازدید : 78 چهارشنبه 19 خرداد 1389 نظرات (0)
JetAudio_8.0.5.320_Plus_VX_[www.MihanDownload.com].jpgلتی مدیا , نرم افزار پخش صوت , نرم افزار پخش فیلم , نرم افزارویرایش صوت , نرم افزارویرایش
حتمآ شما برای پخش فایلهای صوتی و تصویری موجود در رایانه خود از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنید که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند. همانطور که می دانید سیستم عامل نرم افزار Windows Media Player را در اختیار کاربران قرار داده تا آنها بتوانند با استفاده از این نرم افزار فیلم ها و آهنگهای مورد علاقه ی خود را پخش کنند اما این نرم افزار علاوه بر محیط بسیار ساده ی خود امکانات بسیار محدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد مثلآ نمی تواند برخی از فرمتهای فایل های صوتی جدید را پخش کند. از همین رو کاربران از نرم افزارهای جایگزین برای پخش فیلم و موزیک استفاده می کنند. به همین منظور امروز در سایت میهن دانلود پلیری را برایتان آماده کرده ایم که در چند سال متوالی و در حال حاضر از سوی کاربران سراسر دنیا به عنوان بهترین نرم افزار پلیر پخش موزیک انتخاب شده است.
نرم افزار
JetAudio با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای موسیقی، از چند سال پیش و در حال حاضر به یکی از پر طرفدارترین پلیرهای پخش موزیک در جهان تبدیل شده است که می توان به جرات آن را بی رغیب در عرصه ی نرم افزارهای مالتی مدیا و پخش موزیک دانست. این نرم افزار تمامی امکاناتی را که یک پلیر قدرتمند را داراست و شما می توانید به آسانی از تمام امکانات این پلیر برای پخش موسیقی استفاده کنید. این نرم افزار قادر است تا در محیطی بسیار زیبا و قشنگ فایلهای صوتی مورد نظر شما را پخش کند به طوری که هر بیننده ای را محو زیبایی خود خواهد کرد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید موزیک های مورد نظرتان را با هر فرمتی که باشند اجرا کنید و به آنها گوش دهید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار که آن را به پلیری محبوب تبدیل کرده است داشتن محیط بسیار زیبا و امکان استفاده از چندین اسکین مختلف برای تغییر ظاهری نرم افزار و زیباسازی آن می باشد. همچنین این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی از تمام فرمتهای موزیک قادر است تا چند فرمت فایل ویدیوی را نیز پخش کند که آنها شامل: AVI, MPG, MPEG, WMV و ... می باشد.  یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این نرم افزار امکان کپی سی دی های صوتی در رایانه است در واقع این نرم افزار مجهز به نوعی Converter سی دی های Audio به سایر فایل های صوتی و قابل پخش در رایانه می باشد. بعلاوه در این نرم افزار امکانات دیگری نظیر ظبط صدا ، رادیو آنلاین ، بریدن و چسباندن فایلهای صوتی و ویدیویی ، تبدیل کننده فرمتهای صوتی و ویدیویی و ... قرار دارند که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکان پذیر نبوده و مطمئنآ شما در صورت کار با این نرم افزار به تمامی امکانات آن پی خواهید برد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

admin بازدید : 68 چهارشنبه 19 خرداد 1389 نظرات (0)

 

RedDeadRedemptionLogo.jpg
انیمیشن 30 دقیقه ای Red Dead Redemption در واقع خلاصه ای از بازی فوق العاده ای به همین نام است. این بازی یکی از شاهکارهای تاریخی شرکت Rockstar است که با رویکردی شبیه بازی معروف GTA طراحی گردیده است؛ ولی شاید مهمترین تفاوت Red Dead Redemption با GTA در نوع مبارزه آن ها باشد؛ با این توصیف قابل ذکر است که سبک Red Dead Redemption از نوع مبارزه گاو چرانان وسترن و GTA در نوع مبارزه های مدرن و امروزی می باشد. در این انیمیشن هم که به خلاصه ای از داستان این بازی می پردازد، شاهد مبارزه و جدال گاو چرانان و جنگ های قبیله ای آنان هستیم.
اطلاعات انیمیشن:
ـ سبک اکشن و مبارزه ای
ـ فرمت XviD HD AVI
ـ حجم 233 مگابایت
ـ محصول سال 2010

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
اگر میخواهید تبادل لینک کنیم از طریق نظرات به من خبر دهید با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 2,241
  • بازدید کلی : 32,910
  • کدهای اختصاصی