loading...
AXFA AXFA
admin بازدید : 182 سه شنبه 12 مرداد 1389 نظرات (0)

حتما برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید یک فیلم یا ویدئوی مورد علاقه ی خود را که به صورت بخش بخش دانلود کرده اید و جدا از هم هستند به یکدیگر Join کنید و یک قطعه ی کامل را ایجاد و نگه داری کنید؛ نرم افزار قدرتمند Plato Video Joiner که امروز می خواهیم شما را با آن آشنا سازیم برترین نرم افزار در این زمینه است که مخصوص انجام این کار طراحی گشته است. چنین نرم افزاری می بایست از تمام فرمت های موجود صوتی و ویدئویی پشتیبانی به عمل آورد که این نرم افزار چسباندن فایل های ویدئویی به هم نیز در این زمینه نمونه است.
این نرم افزار پرتابل که یک نرم افزار مالتی مدیا می باشد از تمام فرمت های AVI, DIVX, MPEG, WMV, ASF, RM, RMVB, MOV و غیره پشتیبانی به عمل می آورد و قادر است ورودی ها و خروجی هایی با این فرمت ها داشته باشد. این Software که سایت دانلود نرم افزار رایگان آن را برای شما عزیزان در نظر گرفته است، با تنظیمات بسیار بالا قادر است تمام ویدیو های شما را به یک Video درآورد.

Plato Video Joiner 11.07.01 Portable - نرم افزار چسباندن فایل های ویدئویی به هم

ویژگی های کلیدی نرم افزار

  • قابلیت اتصال فایل های ویدئویی با فرمت های AVI, DivX, ASF, WMV, MPEG, MOV, QT, RM, RMVB بدون افت کیفیت
  • پشتیبانی از انکودینگ(encode) تمام فرمت ها از قبیل DIVX, XVID, Mircosoft MPEG-4 و غیره برای ایجاد خروجی AVI
  • پشتیبانی از انکودینگ(encode) تمام فرمت ها از قبیل VCD PAL/NTSC, SVCD PAL/NTSC, DVD PAL/NTSC, MPEG-1 standard, MPEG-2 standard و غیره برای ایجاد خروجی MPEG
  • پشتیبانی از انکودینگ(encode) تمام فرمت ها از قبیل H261 / H262 / H263 / MPEG-4 و غیره برای ایجاد خروجی MOV

دستگاههای خروجی تحت پشتیبانی این نرم افزار

  • iPod, iPod nano, iPod classic, iPod shuffle
  • iPhone, iPhone 3G, Apple TV
  • PSP, PS3
  • Xbox, Xbox 360
  • گوشی های موبایل
  • ویندوز های موبایل همچون Pocket PC, Dell Axim X51, HP iPaq hw6500 series و غیره

فرمت های ورودی تحت پشتیبانی این نرم افزار :

  • فرمت های ویدئویی : AVI,MPEG,WMV,MP4,FLV,MKV,H.264/MPEG-4,DivX,XviD,MOV,RM,RMVB,M4V,VOB,ASF,3GP,3G2,SWF,H.261,H.264,DV,DIF,MJPG,MJPEG,DVR-MS,NUT,QT,YUV,DAT,MPV,mts,m2ts,mp4,mpg,mpeg,MPEG-4,MPEG-2,mov,WMV,Avi
  • فرمت های صوتی : MP3, WMA, AAC, WAV, CDA, OGG, FLAC, APE, CUE, M4A, RA, RAM, AC3, MP2, AIFF, AU, MPA, SUN AU Format
  • فرمت های عکس و تصویر : BMP, GIF, JPEG, PNG

فرمت های خروجی تحت پشتیبانی این نرم افزار :

  • فرمت های ویدئویی:
    AVI,MPEG,WMV,MP4,FLV,DivX,XviD,MOV,RMVB,ASF,3GP,3G2,SWF,VOB,TS,mp4,mpg,mpeg,MPEG-4,MPEG-2,mov,wmv,avi
  • فرمت های صوتی:
    MP3,WMA,AAC,WAV,OGG,FLAC,APE,M4A,RA,AC3,MP2,AIFF,AMR,SUN AU Format
  • فرمت های عکس و تصویر:
    BMP,GIF,JPEG,PNG
admin بازدید : 126 سه شنبه 12 مرداد 1389 نظرات (0)

در رایانه برای ذخیره اطلاعات بسیار بالا ابتدا از نرم افزار هایی همانند Microsoft Office Excel استفاده می شد که به صورت جداولی دسته بندی می شدند؛ اما با گذشت زمان نیاز به استفاده از این اطلاعات بر روی سایر نرم افزار ها پدید آمد. از این رو برنامه نویسان مفهومی به نام بانک اطلاعات را ایجاد و با ارایه Software هایی برای ایجاد این بانک های اطلاعاتی و نرم افزار هایی برای خواندن و استفاده از این اطلاعات، این مفهوم را به یک واقعیت پیوند دادند. پایگاههای داده که همان مفهوم بانک اطلاعاتی را دارند به نام ها و گونه های مختلفی برنامه نویسی می شوند که یکی از این پایگاه داده ها SQLite می باشد. SQLiteیک پایگاه داده کوچک که به زبان C در قالب یک کتابخانه (Library) نوشته شده است و از پایگاه داده های RDBMS به حساب می آید. یکی از مهمترین مزیت های این Database امکان استفاده آن در اکثر زبانهای برنامه نویسی است. نرم افزار SQLite Expert Professional که امروز می خواهیم شما را در وب سایت نرم افزار دانلود رایگان با آن آشنا سازیم، نرم افزاری برای ایجاد پایگاه داده های SQLite می باشد. برخلاف دیتابیس های client-server پایگاه داده SQLite به عنوان یک پروسه مجزا عمل نمی کند، بلکه به عنوان کتابخانه ای عمل می کند که همراه برنامه انتشار یافته و امکان دسترسی به دیتا را به برنامه می دهد و همانند بخشی از آن عمل می کند.
این نرم افزار مدیریت پایگاه داده از طریق توابع فراهم شده اقدام به فراخوانی و دسترسی به دیتا می نمایند که این نحوه فراخوانی باعث بهینه تر و سریعتر در دسترس قرار گرفتن نتایج خواهد شد. این روش از درخواست به سرویس های دیگر جهت دریافت اطلاعات که سایر پایگاه داده ها از آن استفاده می کنند برای داده های کم حجم و پایگاه داده کوچک، بهینه تر است. بانک اطلاعاتی (شامل جداول، تعریفات، دیتا و غیره) در یک فایل که برای تمامی سیستم عامل ها یکسان است ذخیره می شود. این روش یکی از دلایل موفقیت این پایگاه داده به شمار می آید. این بانک اطلاعاتی با توجه به نوع ساختاری که دارد تعدادی از ویژگی های استاندارد که در SQL-92 به تصویب رسیده را پشتیبانی نمی کند. شاید بزرگترین این موارد عدم پشتیبانی از توابع و stored procedure ها باشد، سایر موارد استاندارد SQL پیاده سازی شده و در دسترس هستند. هم اینک نسخه پرتابل ( بدون نیاز به نصب ) نرم افزار SQLite Expert Professional را از ادامه همین مطلب دانلود و از آن لذت ببرید.

SQLite Expert Professional 3.0.31 Portable - نرم افزار مدیریت پایگاه داده های SQLite

ویژگی های کلیدی این نرم افزار :

  • - ایجاد بانک های اطلاعاتی
  • - 40 نوع داده از پیش تعریف شده برای نرم افزار
  • - مشاهده و تغییر پارامترهای دیتابیس
  • - چک کردن تمامیت داده ها
  • - پشتیبانی از محاسبات بر روی برخی توابع
  • - امکان ایجاد ، ویرایش ، تغییر نام جداول
  • - قابلیت بازسازی جداول بدون از دست دادن داده های موجود
  • - قابلیت مشاهده ، افزودن ، حذف ، تغییر شاخص
  • - امکان اجرای اسکریپتهای SQL
  • - امکان خروجی داده ها بصورت متن
  • - ویرایشگر تصویر با پشتیبانی از BMP , JPG , PNG
  • - محیط جالب و قالب درک برای هر کاربر
  • - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

 

admin بازدید : 82 یکشنبه 06 تیر 1389 نظرات (0)

StudioLine Web  نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی صفحات وب محصولی از شرکت H&M Software می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا صفحات وب را با استفاده از ابزارهای موجود در آن و بدون نیاز به کد نویسی طراحی نمایند. در این برنامه کاربران می توانند وب سایت مورد نظر خود را به صورت عکس و یا صفحات html آماده سازی نمایند. در این نرم افزار می توان از ویژگی های مختلفی همچون ساخت و ویرایش صفحات، لایه بندی پروژه و ویرایش لایه ها، استفاده از آرشیو عکس های موجود در نرم افزار، توانایی استفاده از افکت ها بر روی عکس و متن، ایجاد گالری تصاویر برای وب، ابزار انتقال فایل به وب سرور و … بهره برد.

 

StudioLine Web طراحي و ايجاد صفحات وب با استفاده از StudioLine Web v3.70.9.0

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار StudioLine Web v3.70.9.0:
- قابلیت Drag & Drop تصاویر و متن به داخل صفحه
- شامل ابزار های مختلف نظیر Rulers ،Magnetic Guidelines ،Design Elements ،Alignment
- قابلیت طراحی اتوماتیک اجزاء
- توانایی لایه بندی پروژه و ویرایش لایه ها
- امکان ایجاد گالری تصاویر برای وب سایت
- وجود ابزارهای مختلف برای طراحی تصاویر و ابزار نگهدارنده مکان عکس
- توانایی ویرایش صفحه آرایی
- مجهز به افکت های گرافیکی زیبا
- توانایی مدیریت وب سایت و هدایت لینک ها
- قابلیت نشر و آپدیت سایت
- پشتیبانی از فایل های RAR
- دارای محیطی بسیار زیبا و کاربرپسند
- پشتیبانی از زبان های مختلف مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی واسپانیایی
- و ..

 

admin بازدید : 76 یکشنبه 06 تیر 1389 نظرات (0)

Kingsoft Office 2010 Professional  نام مجموعه نرم افزاری قدرتمند در زمینه کار با سندهای متنی و نامه های اداری می باشد. به کمک این نرم افزار که حجم بسیار پایین تری نسبت به نرم افزار MS Office برخوردار می باشد به کاربران این توانایی را می دهد تا از امکانات موجود در این نرم افزار برای رفع نیازهای روزانه خود استفاده نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به سرعت بالا ، سازگاری با ویندوز ویستا و XP ، قابلیت ساخت اسلاید برای انجام امور Presentation ، مدیریت بر حجم سندها و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از Kingsoft Research Corporation می باشد.

 

Kingsoft Office 2010 Professional ابزار قدرتمند كار با اسناد به نام Kingsoft Office 2010 Professional v6.6.0.2462

 

 

admin بازدید : 90 یکشنبه 06 تیر 1389 نظرات (0)
یک بازی سرگرم کننده و جالب را برای گوشی های صفحه لمسی نوکیا یعنی سیمبیان سری ۶۰ ورژ۵ تهیه نموده ایم که این بازی Pocket Piano نام دارد . Pocket Piano یک شبیه ساز پیانو می باشد . شما با استفاده از صفحه لمسی گوشی خود و این بازی می توانید احساس نواختن پیانو را تجربه نمایید . گوشی های سری ۶۰ ورژن ۵ نوکیا شامل : ۵۸۰۰ ، N97 ، N97mini ، ۵۲۳۰ ، ۵۵۳۰ و … می باشند

 

بازی شبیه ساز پیانو Pocket Piano مخصوص گوشی های سری ۶۰ ورژن ۵ نوکیا

admin بازدید : 127 جمعه 04 تیر 1389 نظرات (1)
1st-photoshop-hair-brush-set.jpg
در این قسمت مجموعه ای از براش های زیبای مدل مو را از سایت میهن دانلود در اختیار شما قرار می دهیم. این براش ها با فرمت ABR بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند. شما می توانید ار این براش زیبا در زیباسازی طرح هایتان بهره بگیرید. این براش ها در نرم افزارهای گرافیکی همچون فتوشاپ قابل اجرا می باشد.

admin بازدید : 74 سه شنبه 01 تیر 1389 نظرات (0)
مولودی خوانی به مناسبت میلاد حضرت جواد الائمه (ع) یا صدای مهدی میر داماد

ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام جواد الائمه (ع)، در این قسمت مولودی زیبایی از مهدی میر داماد به مناسبت این روز خجسته از سایت میهن دانلود در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. این مولودی با فرمت MP3 بوده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

admin بازدید : 76 دوشنبه 31 خرداد 1389 نظرات (0)

EWorld Easy Photo Recovery  نام نرم افزاری حرفه ای برای بازیابی عکس های از دست رفته می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این برنامه اقدام به بازیابی تصاویر عکس خود نمایند. این نرم افزار با رابط گرافیگی مناسب و امکانات متعدد به راحتی کاربران را قادر می سازد تا عکس های مورد علاقه خود را که از بین رفته است بازیابی نمایند. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت پیش نمایش عکس ها قبل از انجام عملیت بازیابی اشاره کرد. این نرم افزار از محصولات کمپانی e.World Technology می باشد.

 

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- اجازه پیش نمایش فایل ها در برنامه قبل از شروع عملیات بازگردانی

- قابلیت جستجو در سکتورهای هارد به منظور یافتن فایل های پاک شده

- پشتیبانی از هر نوع فرمت عکس و فیلم به منظور بازگردانی

- توانایی بازیابی تصاویر بدون افت کیفیت تصویر

- پشتیبانی از ۲۰ زبان مختلف

- دارای محیط گرافیکی و ویژگی بازگردانی فایل ها به صورت قدم به قدم

- سازگار با تمامی نسخه های مختلف Microsoft Windows

- و … .

admin بازدید : 66 دوشنبه 31 خرداد 1389 نظرات (0)

وجود ویروس های فراوانی که هر دقیقه بر تعداد آنها افزوده می شود نصب یک آنتی ویروس مطمئن ضروری است . برخی افراد با وجود اینکه می دانند آنتی ویروس بسیار نرم افزار مناسبی برای حفاظت از اطلاعات شخصی می باشد اما در رایانه شان را که بنگریم هیچ آنتی ویروسی نیست و این دسته از افراد به Firewall ویندوز بسنده کرده اند و فکر می کنند که این ابزار ویندوز در برابر ویروس ها و تروجان ها ایستادگی می کند . اما آنها باید بدانند تروجان یک فایل جاسوسی می باشد که توسط هکر و با توجه به نیازی که برای دریافت اطلاعات از قربانی دارد آماده میشود و برای قربانی فرستاده میشود. هکر با توجه به نیاز های خود به اطلاعات قربانی این تروجان را ارسال میکند این اطلاعات میتواند شامل پسورد ایمیل یا ایدی قربانی , اشتراک اینترنت (اکانت) , نام و پسورد کامپیوتر قربانی و … باشد . همه ی ما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه مان داریم که همواره از آنها به طرق مختلف حفاظت می کنیم . پس لازم است یک آنتی ویروس قدرتمند نصب نماییم . با وجود آنتی ویروس های فراوان که هر کدام قابلیت های خاص خودش را دارد که دیگری فاقد آن است ، این سردرگمی در بین افراد دیده می شود که از چه نرم افزاری استفاده نمایند . تک سافت در ادامه یکی از معتبرترین آنتی ویروس های جهان را به شما معرفی می کند . نام این نرم افزار امنیتی قدرتمند BitDefender Antivirus می باشد . BitDefender Antivirus یکی از بهترین آنتی ویروس هاست که با وجود آن در رایانه تان و آپدیت روزانه یا حداقل هر ۳ روز یک بار آن نگرانی از بابت ویروس ها و تروجان ها نخواهید داشت . می توانید این نرم افزار امنیتی قدرتمند را از دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید .

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار BitDefender AntiVirus 2010 Build 13.0.21.347 FINAL :
- امکان اسکن کامل و دقیق هارد برای پیدا کردن ویروس
- حذف خودکار ویروس ها به هنگام شناسایی آنها
- قابلیت زمان بندی برای به روز رسانی و اسکن رایانه
- امکان ویروس کشی حافظه های خارجی نظیر فلش مموری ها
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند
- زمان بروز رسانی کوتاه
- سازگار با ویندوز های مختلف
- کاربرد آسان
- و …

admin بازدید : 96 دوشنبه 31 خرداد 1389 نظرات (0)

نام این نرم افزار بسیار مفید و کم حجم Media Player Classic میباشد که با  وجود ظاهری بسیار ساده و غیر مجلل کارایی بسیار بسیار بالایی دارد.
حجم این نرم افزار تنها در حدود ۲ مگابایت ( برای ویندوز XP ) میباشد که در مقابل  پلیرهای قدرتمند و پر حجم موجود زیاد حجیم به نظر نمیرسد ! این نرم افزار تقریبا از  تمامی فرمتهای ویدیویی و صوتی و تصویری پشتیبانی میکند و شما میتوانید با کمک آن  تمام این قبیل فایلها را در سیستم خود به سادگی مشاهده نمایید.
یکی از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان دسترسی مستقیم آن به منبع عظیمی  از کدکها و فرمتهای ویدیویی و صوتی و تصویری میباشد که در صورتی که برنامه نتواند  فایلی را تشخیص دهد و کدکی برای آن یافت کند ، میتواند در صورتی که تماس شما با  اینترنت برقرار باشد ، در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظر گذشته و  پس از یافتن و نصب خودکار ( و آن هم با سرعت بالا ) ، آن فایل را برای شما نمایش  دهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت میخواهید یک فایل را به صورت مستقیم  تماشا نمایید بسیار مفید میباشد زیرا این برنامه میتواند به عنوان پلیر پیش فرض در  مرورگر نیز استفاده شود و وظیفه پخش فایلها را در اینترنت به جای Windows Media  Player به عهده بگیرد.

این برنامه انواع بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند به صورتی که  شما میتوانید با آن انواع تصاویر را نیز مشاهده نمایید. پشتیبانی این برنامه از  فایلهای متنوع صوتی و ویدیویی و تصویری به اندازه ای وسیع است که نمیتوانم همه آنها  را تک به تک در این مقاله ذکر کنم. فقط کافی است یک بار آن را امتحان نمایید تا  متوجه کارایی بسیار بالای این پلیر کوچک بشوید.
هر کدکی که بر روی سیستم شما نصب شده باشد و یا نصب شود توسط این نرم افزار شناسایی  شده و شما میتوانید فایل خود را مستقیما با Media Player Classic مشاهده  نمایید.
توجه داشته باشید که این نرم افزار تنها به عنوان پلیر در نظر گرفته میشود و شما به  هیچ عنوان نباید آن را با Player ها و Convertor های قدرتمندی نظیر JetAudio و …  مقایسه نمایید. من این نرم افزار را با توجه به کمی حجم و سرعت بالایی که در اجرای  انواع فایلها دارد و اینکه به هیچ وجه حافظه سیستم را مانند سایر نرم افزار های  مشابه اشغال نمیکند به عنوان یک جایگزین مناسب برای انواع Player را معرفی کردم.
شما نیز اگر کاربری هستید که به این موارد اهمیت میدهید توصیه میکنم حتما از این  پلیر کوچک ولی قدرتمند استفاده نمایید ، زیرا میتوانید با کمک آن از بسیاری از نرم  افزارهای پر حجم پلیر که ممکن است تنها از تعدادی خاص فرمت پشتیبانی کنند رهایی  یابید و به این تریب با اشغال حجم کمتر سیستم میتوانید سلامت ویندوز خود را در دراز  مدت تامین نمایید.

 

 

 

admin بازدید : 72 یکشنبه 30 خرداد 1389 نظرات (1)
http://mihandownload.com/ali/The%20Sims%203%20World%20%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

بازی The Sims 3  یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده و همچنین داراي سبك اجتماعی نيز می باشد.فایل نصب این بازی رزولوشن 176x208, 240x320 را پشتیبانی می کند.فرمت این بازی جاوا بوده و از آن در اکثر گوشی های موبایل دارای جاوا استفاده نمایید.برای دریافت تمامی فایل های نصب این بازی بصورت یک فایل فشرده می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.
 
admin بازدید : 78 یکشنبه 30 خرداد 1389 نظرات (0)
کتاب الکترونیکی مر جع آموزش HTLM و XHTML

این کتاب را که به جرات می توان از بهترین جزوه های آموزشی HTML عرضه شده بر روی وب نامید در 41 صفحه به بررسی تمامی ویژگی های این زبان پرطرفدار می پردازد . این جزوه که از روی برترین مراجع حال حاضر HTML جهان همچون The Ultimate HTML Reference نوشته Lan Lioyd و سایت پر آوازه W3schools.com ترجمه شده است شامل مطالبی با ارائه انواع مثال ها و نمونه کد ها می باشد. این کتاب در فرمت PDF بوده و هم اکنون از سایت میهن دانلود آماده دریافت می باشد.

admin بازدید : 65 جمعه 28 خرداد 1389 نظرات (0)
PowerDVD_Ultra_3D_v10.0.1714_[www.MihanDownload.com].jpgورژن جدید
همانطور که می دانید فیلم هایی که به صورت دی وی دی ساخته می شوند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند به همین دلیل امروزه اکثر فیلم های سینمایی در غالب دی وی دی ساخته می شوند. شما می توانید این نوع فیلمها را به راحتی در دستگاههای پخش خانگی تماشا کنید و همچنین در کامپیوتر هم میتوان این فیلمها را مشاهده نمود که سیستم عامل نرم افزار Windows Media Player را در اختیار کاربران قرار داده تا آنها بتوانند با استفاده از آن فیلمهای دی وی دی مورد نظرشان را تماشا کنند اما این نرم افزار علاوه بر محیط بسیار ساده ی خود امکانات بسیار محدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد مثلآ نمی توان در آن نوع فونت زیر نویس فیلم را تغییر داد. از همین رو کاربران از نرم افزارهای جایگزین برای پخش فیلمهای DVD استفاده می کنند. به همین منظور امروز در میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در چند سال متوالی و در حال حاضر از سوی کاربران سراسر دنیا به عنوان بهترین نرم افزار پخش فیلمهای دی وی دی انتخاب شده است.
در حدود چند روز پیش کمپانی بزرگ CyberLink جدید ترین ورژن نرم افزار معروف خود PowerDVD را منتشر کرد که در همین راستا سایت میهن دانلود هم پس از آزمایش و برسی این نرم افزار آن را به صورت کاملآ رایگان به همراه کرک در اختیار شما کاربران محترم قرار داده است. البته در حدود یک ماه قبل نیز ورژن 10.0.1516.51 این نرم افزار در سایت قرار گرفت که با بازدید بسیار زیادی رو به رو گردید و از آنجا که برخی از کاربران اینترنتی تنها میهن دانلود را مرجع جدید ترین و بهترین نرم افزارهای روز دنیا می دانند بر آن شدیم تا ورژن جدید تر این نرم افزار را برای شما دوستان عزیز قرار دهیم. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید فیلمهایی را که به صورت دی وی دی و وی سی دی هستند را پخش کنید و در محیطی بسیار زیبا و جذاب به تماشای فیلم مورد نظر خود بنشینید. در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به نرم افزار اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیتی است که به صورت Blue-Ray هستند و نیز قابلیت پخش سه بعدی فیلمها. علاوه بر این نواقصی همچون پرش فیلم در هنگام جلو و عقب بردن ، ناهمانگی بین صدا و تصویر و ... که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت به طور کامل در این نسخه جدید بر طرف شده است. از دیگر قابلیتهایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم وجود دارد میتوان به امکان پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد اشاره نمود. همچنین می توان تنظیمات فیلم را قبل از نمایش تغییر دهید به طور مثال نوع فونت زیر نویس فیلم را تغییر داد و یا تنظیات تصویر را تغییر داد تا کیفیت آن بهتر گردد. همانطور که گفته شد این نرم افزار در حال حاضر جز پر طر فدارترین نرم افزارهای پخش دی وی دی است و دارای امکانات و کاربردهای بسیار زیاد دیگری می باشد که در اینجا توضیح هر کدام از آنها امکانپذیر نبود اما شما در صورت کار با آن به راحتی می توانید بر تمام این امکانات آشنا شوید و تسلط کامل پیدا کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

PowerDVD_Ultra_3D_v10.0.1714_Main_Page_[www.MihanDownload.com].jpgبرخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- امکان پخش فیلم های دی وی دی در محیطی بسیار زیبا و دلنشین.
- امکان پخش فایلهای فیلم دی وی دی ذخیره شده در هارد رایانه.
- اجرای خودکار نرم افزار پس از قرار گرفتن فیلم در سی دی رام.
- داشتن چندین اسکین مختلف جهت زیباسازی ظاهر نرم افزار.
- قابلیت انجام تنظیمات تصویر به چندین شکل مختلف.
- قابلیت انجام تنظیمات صدا به چندین شکل مختلف.
- امکان ایجاد تغییرات دلخواه در تنظیمات زیر نویس.
- امکان نمایش زیر نویس در هنگام پخش فیلم.
- قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- پشتیبانی از زبان های مختلف.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...

توجه!
- پس از نصب نرم افزار سیستم را Restart کنید سپس وارد پوشه Crack شده و با توجه به نوع سیستم عامل خود وارد یکی از پوشه های X64 یا X86 شوید و پس از آن دو فایل CLAud.sim و PowerDVD10.sim را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. بعد از اینکار مجددآ وارد پوشه Crack شده و فایل REG.reg را اجرا نمایید. حال نرم افزار را اجرا کنید، در پنجره ی باز شده فیلدهای خالی را پر کنید و سپس به اینترنت متصل شده و بر روی گزینه Register کلیک کنید تا نرم افزار به طور کامل رجیستر شود.
- فایل نصب پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray به صورت جداگانه برای دانلود قرار گرفته که بعد از نصب نرم افزار اصلی PowerDVD می توانید با نصب این فایل امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray را به نرم افزار خود اضافه کنید.

admin بازدید : 71 یکشنبه 23 خرداد 1389 نظرات (0)

      

کمپاني McAfee در سال 1987 توسط John McAfee به نام خود وي با هدف ساخت نرم افزار ضد ويروس و عيب ياب رايانه تاسيس شد و پس از چندي در دهه نود ميلادي به يکي از نام هاي پرآوازه دنيا در اين زمينه مبدل گشت و بارها عنوان برترين دنيا ي نرم افزار را در سالهاي مختلف از آن خود کرد و توانست به عنوان يکي از بزرگ ترين کمپاني هاي امنيتي در ساخت ضد ويروس خود را به همگان معرفي کند. بر طبق آمار منتشره اين کمپاني در پايان سال 2006 ميلادي قريب به 4000 کارمند را در استخدام خود داشته است .يکي از محصولات و به اصطلاح پکيج هاي نرم افزاري جديدالعرضه اين کمپاني که در سالهاي اخير اقدام به پخش و عرضه آن نموده است، کلکسيوني ارزشمند از تمامي ابزارهاي امنيتي کاربران اين کمپاني است که مک آفي آن را تحت عنوان McAfee Total Protection 2008 عرضه کرده است که مجموعه اي از12 نرم افزار و ابزار قدرتمند و مفيد امنيتي براي تامين کامل امنيت سيستم شماست.

معرفي 10 قابليت اصلي بسته نرم افزار McAfee Total Protection 2008:

1- ضد ويروس قدرتمند مک آفي نسخه 2008 براي جلوگيري از شيوع و انتشار ويروس ها در سيستم شما و همچنين پاکسازي و نابودي تمامي فايهاي آلوده سيستم .

2 - ضد جاسوس قدرتمنند مک آفي نسخه 2008 براي مسدود سازي راه ورود انواع و اقسام جاسوس ها و نرم افزارهاي مخرب و بزرگ دنياي رايانه .

3 - ديوار آتش يا فايروال مطرح اين کمپاني براي ممانعت از حملات هکرها و خطرات اينترنتي و همچنين کنترل کامل نرم افزار هاي متصل به اينترنت .

4 - افزايش کارايي سيستم با نابود سازي فايلهاي زايد و مخرب موجود در سيستم عامل که درنتيجه سيستم عاملي روان تر، سالم تر و بسيار کارا تر در اختيار خواهيد داشت .

5 - گرفتن بک آپ و بازآوري فايلها به صورت خودکار سر زمان هاي معين به گونه اي که هرگز اطلاعات مهم خود را از دست نخواهيد داد .

6 - تامين امنيت اطلاعات محرمانه شما و حفظ هويت شما در دنياي نت به گونه اي که بدون هيچ نگراني مي توانيد به انجام عمليات مهم اينترنتي همچون خريد، معاملات بانکي، ارسال ايميل هاي مهم و ... بپردازيد .

7 - ضد اسپم قدرتمند مک آفي نسخه 2008 براي مقابله با انواع و اقسام نامه هاي آلوده و به اصطلاح هرزنامه هاي اينترنتي .

8 - اعمال کنترل والدين و فيلترينگ مناسب براي مراقبت از فعاليت هاي فرزندان بر روي سيستم .

9 - زير نظر گرفتن شبکه و برطرف ساخت عيوب و نقص ها و بخش هاي آسيب پذير آن .

10 - محافظت کامل از شبکه هاي بي سيم شما (شبکه هاي Wi-Fi )

The ultimate in PC security, McAfee Total Protection provides comprehensive, proactive 12-in-1 security that guards what you value and with McAfee SiteAdvisor Plus actively shields your PC from interaction with dangerous websites. Continuously and automatically updating, McAfee service helps prevent online hacker attacks with the latest protection. Also, it features a back-up and restore capability for computer crashes and environmental mishaps.


               

●•▪·˙·.به ادامه مطلب مراجعه کنید.·˙·▪•●  

 

admin بازدید : 65 چهارشنبه 19 خرداد 1389 نظرات (0)

 

Picget_Magic_Photo_Editor_5.7_[www.MihanDownload.com].jpgورژن جدید
حتمآ اکثر شما نرم افزار فتوشاپ را می شناسید این نرم افزار با قابلیتهای بسیار زیادی که دارد این امکان را برای افراد فراهم می کند تا کارهای مختلف گرافیکی خود را بر روی عکس انجام دهند. اما کار با نرم افزار فتوشاپ تا حدودی برای افرادی که تجربه ی کار با آنرا ندارند سخت و دشوار است بنابراین بهترین راه استفاده از نرم افزارهای جایگزینی است که میتوانند قسمتی از کارهای نرم افزار فتوشاپ را انجام دهند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما کمک می کند تا افکتهای جالبی را به عکس های مورد نظرتان اضافه کنید.
نرم افزار Picget Magic Photo Editor جز نرم افزارهای ساده ساخت تصاویر رمانتیک به شمار میرود و با ابزارها و افکت هایی که دارد به شما این امکان را می دهد تا تصاویر بسیار زیبایی را تهیه کنید. محیط این نرم افزار بسیار ساده بوده و کار با آن بسیار آسان است زیرا در منوی نرم افزار همه چیز برای ساختن یک تصویر عاشقانه فراهم شده است حتی در ابتدا که نرم افزار را اجرا می کنید عکسی بسیار قشنگ از یک منظره رویایی با کیفیت و سایز بالا به عنوان background در اختیار شما قرار می گیرد که میتوانید افکت های دلخواه خود را به آن اضافه کنید تا جذابتر شود. البته شما نیز خود می توانید به جای background که نرم افزار در اختیارتان قرار داده است عکس های با کیفیت خود را قرار دهید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در خلق تصاویر عاشقانه و رمانتیک است در واقع در این نرم افزار بی شمار افکت قرار داده شده که شما با انتخاب هر کدام از آنها می توانید عکسی رمانتیک درست کنید. همچنین در سمت چپ این نرم افزار تمامی افکت ها با یک دسته بندی دقیق قرار گرفته اند که شما با انتخاب هر کدام از انها میتوانید تغیرات دلخواه را بر روی عکس ایجاد نمایید و به عکس خود جلوه های دلخواه خود را اضافه کنید. افکتهایی را که میتوان اضافه نمود شامل افکت انواع قالب عکس ، افکت اشکال مختلف ، افکت شخصیتهای کارتونی ، افکت انواع قاب عکس ، افکت نوشتن و بسیاری از افکتهای دیگر. علاوه بر این از عکس هایی که با کمک این نرم افزار ساخته میشود میتوان در محل های مختلف نظیر پس زمینه وبلاگ ها ، پس زمینه دسکتاپ و بسیاری از محل های دیگر استفاده نمود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
admin بازدید : 78 چهارشنبه 19 خرداد 1389 نظرات (0)
JetAudio_8.0.5.320_Plus_VX_[www.MihanDownload.com].jpgلتی مدیا , نرم افزار پخش صوت , نرم افزار پخش فیلم , نرم افزارویرایش صوت , نرم افزارویرایش
حتمآ شما برای پخش فایلهای صوتی و تصویری موجود در رایانه خود از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنید که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند. همانطور که می دانید سیستم عامل نرم افزار Windows Media Player را در اختیار کاربران قرار داده تا آنها بتوانند با استفاده از این نرم افزار فیلم ها و آهنگهای مورد علاقه ی خود را پخش کنند اما این نرم افزار علاوه بر محیط بسیار ساده ی خود امکانات بسیار محدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد مثلآ نمی تواند برخی از فرمتهای فایل های صوتی جدید را پخش کند. از همین رو کاربران از نرم افزارهای جایگزین برای پخش فیلم و موزیک استفاده می کنند. به همین منظور امروز در سایت میهن دانلود پلیری را برایتان آماده کرده ایم که در چند سال متوالی و در حال حاضر از سوی کاربران سراسر دنیا به عنوان بهترین نرم افزار پلیر پخش موزیک انتخاب شده است.
نرم افزار
JetAudio با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای موسیقی، از چند سال پیش و در حال حاضر به یکی از پر طرفدارترین پلیرهای پخش موزیک در جهان تبدیل شده است که می توان به جرات آن را بی رغیب در عرصه ی نرم افزارهای مالتی مدیا و پخش موزیک دانست. این نرم افزار تمامی امکاناتی را که یک پلیر قدرتمند را داراست و شما می توانید به آسانی از تمام امکانات این پلیر برای پخش موسیقی استفاده کنید. این نرم افزار قادر است تا در محیطی بسیار زیبا و قشنگ فایلهای صوتی مورد نظر شما را پخش کند به طوری که هر بیننده ای را محو زیبایی خود خواهد کرد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید موزیک های مورد نظرتان را با هر فرمتی که باشند اجرا کنید و به آنها گوش دهید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار که آن را به پلیری محبوب تبدیل کرده است داشتن محیط بسیار زیبا و امکان استفاده از چندین اسکین مختلف برای تغییر ظاهری نرم افزار و زیباسازی آن می باشد. همچنین این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی از تمام فرمتهای موزیک قادر است تا چند فرمت فایل ویدیوی را نیز پخش کند که آنها شامل: AVI, MPG, MPEG, WMV و ... می باشد.  یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این نرم افزار امکان کپی سی دی های صوتی در رایانه است در واقع این نرم افزار مجهز به نوعی Converter سی دی های Audio به سایر فایل های صوتی و قابل پخش در رایانه می باشد. بعلاوه در این نرم افزار امکانات دیگری نظیر ظبط صدا ، رادیو آنلاین ، بریدن و چسباندن فایلهای صوتی و ویدیویی ، تبدیل کننده فرمتهای صوتی و ویدیویی و ... قرار دارند که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکان پذیر نبوده و مطمئنآ شما در صورت کار با این نرم افزار به تمامی امکانات آن پی خواهید برد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

درباره ما
Profile Pic
اگر میخواهید تبادل لینک کنیم از طریق نظرات به من خبر دهید با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 2,213
  • بازدید کلی : 32,882
  • کدهای اختصاصی